26 Aralık 2009 Cumartesi

mim

selam blogdaşlar!
pembe tatlar arkadaşımızın, mim sorularını gecikmeli olarak yanıtlıyorum. teşekkürler arkadaşım, canım bu benim ilk mimim pembişim biliyomusun :)) çok hoşmuş ama :) sevdim ben bunu..

En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?
demokratik açılım, İsrail- Filistin, Münevver Karabulut olayı


En son hangi şarkıdan nefret ettin?

Adanalı- ceza fark var.

En son hangi fast food ürününden tiksindin?
mc donalds gibi hamburger tipi şeylerden.

En son hangi sakatatı yedin ?
arnavut ciğeri :)

En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
aşk her şeye değer..

En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
evanescence hello

En son hangi yerli filmi beğendin?
maskeli beşler-kıbrıs ve recep ivedik (kendisine gıcık oluyorum, ama seviyorum)

En son hangi kitabı okudun?
uzun zaman oldu okumayalı.. İclal Aydın yaz bitmesin...

En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
zuma :)

En son neyden korktun?
patronumun durup durup birden bağırmasından korktum :)

En son kime veya neye küfrettin?
tv.de izlediğim haberlere, sabah işe giderken minübüslerin sanki işe geç kalmış gibi hızlı gitmelerine haliyle mibüsü kaçırmış oluyorum bu durumda adam
görmüyo bile beni!

En son neyden kaçtın (opsiyonel: koşarak ta olabilir)
tabiki hersabah baranı babaanesine bırakırken gizli gizlione görünmeden kaçmalarım.

En sevdiğin 5 film?

asmalı konağı herhalde ömrümün sonuna kadar unutmam. kocişimle izlediğim ilk filmimiz. filmin sonunda salya sümük ağlamıştım. onun haricinde izlediklerimin bende bir tesiri yok :)

En sevdiğin 5 şarkı?
zara -hacel obası, nancy ajram- ana yalli (dinleyin harıka) tarkan- unutmamalı ve birsürü anonim türküler.
En sevdiğin 5 yemek?
patates kızartması, yaprak sarması, pilav, makarna, bezelye, tatlının her türü :)
kırmızı biber közü yada dolması, ıspanak, oo daha bir sürü şeyler saymak yetmezz :))))))

En sevdiğin 5 isim?
Baran (oğlum)
ceren , özlem, zeynep, beren
En sevdiğin 5 oyun (herhangi)?
tabu, dama başkada bilmiyom ki :)
En büyük korkun nedir?
ölmek yada öldürülmek herhalde,
oğluşum baranın hastalanması :( eşimin ve benim işlerimin kötü gitmesi herhalde..
En nefret ettiğin 5 klişe laf nedir?
1. yapmasaydın
2.hadi hadi çabuk
3.banane
4.sen beni biliyosun zaten
5. bak ben demiştim
6. şöyleyim böyleyim diye kendini övenler. ya bırakında onlar sizi övsün

Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu
yokk :) maleseff

En son aldığınız kitap?
hediyeydi.. umuda son yolculuk..

Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz?
Şenay Düdek-yaşanmış şehir hikayeleri.

Bir türlü bitiremediğiniz ,bitirseniz de sizi illallah ettiren kitaplar?
:D ders kitaplarım yaa haala ilk sayfalardayım :)

Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap?
ilk fırsatta almak istediğim, Elif Şafak'ın herhangi bir kitabı



bende, birsencemi
sevilimi
gülaycığımı mimliyorum..

hadi bakalım kolay gelsin kızlar..
herkese sevgiler, saygılar..









3 YORUM:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım cvplaerın çok güzel...

Sen beni biliyorsun zaten:))
Söylememe gerek yok...

Tşkrlr...

birsence dedi ki...

Evinizden pasta,börek,çöreğin eksik olmadığı,kalbinizin tatlı anılarla dolacağı,sağlığınızın tam kıvamında olduğu,cebinizin tıkır tıkır para kaynadığı,neşenizin kulak memesi yumuşaklığında olduğu ,birseninmutfagi.com 'u ziyaret etmediğiniz bir gününüzün bile geçmediği bir yıl diliyorum....

Afiyetle kalın Birsence'de kalın...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Mutfakname-Zuhal tatlım inan eşşekler gibi çalışıyorum, çalıştığım şirkete oratk oldum yazdım ya o kadar inan bunlar bile çok önceden yaptığım ürünleri STİL PAZARI'na bakan bir sürü blogcu olmayan kişinin siparişi var onları bile geri çeviriyorum yoksa yapmazmıyım sana :(