20 Ocak 2009 Salı

FIRINDA ÇUPRA



herkese iyi haftalar,
bu lezzetlimi lezzetli balık çok pratık ve harıkaydı inanın. kayınbabam getırmıştı sagolsun yapıp hepbirlikte yedik. eşim balığı sevmediğinden bizim eve hemen hemen hiç balık girmiyor ne yazık ki :( ama annemler ve kayınvalidemler yaptıklarında çağırıyorlar sağolsunlar bende Baran da nasipleniyoruz :)) bu arada baran 16 aylık oldu.. çok yaramazlaşıyo günden güne.. onun peşinde koşmaktan inanın zayıfladım heee öyle diyet miyette yaptığım yok önüme ne gelirse homeni gırtlak :)) zayıflamak isteyen hanımlara duyurulur, doğurun ve zayıflayın :)) hamile olmadan önceki pantolonlarımı bile giyinmeye başladım artık düşünün yani.... bu arada emzirme savaşlarımız ana-oğul arasında devam ediyor.. biberona bir türlü alıştıramadım, çocuk gecelerı devamlı emmek istiyor, biberonu dayayınca ağzına bi ingaaaaa çığlıkları sormayın, hemen çekip biberonu tekrar başlıyoruz emişmeye :( artık canım yanıyor yahuuu ne zormuş bu emişmek, beyefendinin pozisyonunu alıp öyle uykuya dalıyorum. sabah kalktığımda her yerim ağrıyor resmen... göğüs ağrıları da cabası :( bu konuda bi fikri olanlar yorum yazarlarsa çok sevinirim. uzattım tarife geçeyim hemenn :)
malzemeler
  • 3 adet çupra balık
  • 1 adet kuru soğan
  • 3 diş sarımsak
  • 3 tatlı kaşığı tereyağı
  • limon, tuz

yapılışı

  1. balıklar zaten temizlenmiş bir şekilde satıldığı için sadece yıkayın, tuzla ovup fazla tuzunu sirkeleyin.
  2. soğanları söğüş dilimleyin.
  3. fırın kabına soğanları yayın. üzerine balıkları dizin.
  4. balıkların içine birer tatlı kaşığı tereyağı ve birer diş sarımsağı koyup folyo ile fırın kabını kapatın. 160 derece 40 dk kadar kızarana kadar pişirin. limon dilimleri ile servis edin.

eve fırından çok harika kokular yayılıyor. özellikle de tereyağı balığa çok yakışıyor tavsiye ederim. yanında bir de yeşil salata ohh yemede yanında yat!





2 YORUM:

SOCCER FANATIC dedi ki...

Great blog with nice pictures.

For more links to technology, pls visit www.yasthirah.com

For more info on soccer, pls visit http://aptconnections.blogspot.com/

For more info on inspirational fathers, pls visit http://inspirationalfathers.blogspot.com/

ayten bölükbaş dedi ki...

tarifleriniz çok guzel partık ayrıca paylaşımınız için teşekkurler zuhal hanım