2 Nisan 2009 Perşembe

AFYON KAYMAĞI


Herkese selam,

neredeyse 1 buçuk ay olmuş bloğuma yazmayalı... Ama geçerli nedenlerim var...
bilgisayarım bozuk :( belkide fotoğraflarım bile gitti bilmiyorum... inşallah gitmemiştir. bir sürü yemek fotoğraflarım, ve oğluşumun doğumdan bu yana bir sürü fotoğrafı :(
bazen sevmiyorum teknolojiyi :) eskiden makinalar vardı banyo ettirirdik. ömür boyuda o fotograflar saklanırdı. şimdi digitall eri var. oda iyi tabb ettirebılıyoruz ama, bence eski fotograf makınaları daha iyiydi...
bu arada oğlum 7-8 gündür çok hasta.
balgamlı öksürük ve ardından şiddetli kusma ile devam etti, onuda ishal takip etti.
off haala düzelmedi ama eskısıne göre daha iyi çok şükür.
hastaneyede gittik. Bakırköy-Yenimahalle çocuk hastalıkları araştırma hastanesine gittik.
pek müdahale edemıyorlar cunku 2 yasından küçük bebegım.
idrar+gaita+kan testlerı istediler. bekle bekle beyefendı yapmıyo çişini aslında cocuk yapıyo ama ben minık torbayı yerleştıremıyorum ee cocuk ta beze yapıyo. tam 15 saat bekledık hastanede. en sonunda verdik ve test sonuçlarını aldık.. salgın var dedı doktorumuz, sıvı kaybı olmuş vücudunda ve damardan serum vericez dedi... ama bir turlu cocukta damar yoluda bulamadılar. resmen kurumuş damarları :( delık deşik oldu kolu .. sesı de kısıldı aglamaktan yavrumun ... :(
acil berbattı... menenjit geçirenler,, saralılar,, hava verilenler,, yanlış ilaç yutup zehirlenenler off allah'ım kimseleri düşürme hastanelere... resmen psikolojımız bozuldu Baran uyudu, bu sefer yanımızda yatanlara üzüldük, ağladık.. Allah'ım kimsenin yavrusunu ayırmasınnn anasından...
işte böyle dua edin teyzeleri minik Baran'ıma, iyileşsin....
tarifimiz; bana bu tatlının tarifini kayınbabam çalıştığı yerden getirdi... ordaki aşçıdan almış tarıfi... biz yaptık memnun kaldık.. sizde deneyin.. afiyet olsun...
malzemeler
150 gr. margarin
5 çorba kaşığı un
1,5 su bardağı şeker
1 çay bardağı hindistan cevizi
1 kg. süt
yapılışı;
  1. un ve yağı biraz kavurun.
  2. şeker, süt ve hindistan cevizinin yarısı katılarak devamlı karıştırarak pişirilir.
  3. kare borcam tepsi biraz ıslatılır fazla suyu süzülür.
  4. kalan hindistan cevizi borcama serpilir, boş yer kalmayacak şekilde serpilir.
  5. sonra muhallebi üzerine dökülür.
  6. buzdolabında 1 gece yada 4-5 saat dinlendirilir.
  7. uzun şeritler halınde rulo gibi yuvarlayarak, yada kare dilimler kesip servis edebilirsiniz.
  8. isteğe göre arasına muz dilimleri koyabılırsınız..

12 YORUM:

sevil dedi ki...

zuhalcım tatlım çok ama çok gecmiş olsun inş. şimdi daha iyidir ogluşun..
şu dijital fotolara bende karşıyım ama ne yapalım kullanıyoruz evet bende kızımın tüm resimlerini pcde saklıyorum gecen gun benimde başıma geldi böyle bir durum aman tatlım tüm resimleri bilgisayarın d kısmında sakla o zaman hiç bir sey olmuyor yani kurtarılabiliyormuş
inş. hiç birini kaybetmemişsindir.
sevgiyle kal balım ..

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

ablacım, ziyaretın ıcın çok teşekkuırler,
benımkıler de D de, ınş gıtmemıştir reımler,,
paylaşımın ıcın çok sagoll

ebruakin dedi ki...

Selam Zuhal'ciğim,
Baran'a çok geçmişler olsun. Acil şifalar dilerim güzelim.
Fotoğraflarına da birşey olmamıştır inşallah.
Bugün evde değildim şeker. Mesajını şimdi görebildim.
Görüşmek üzere.
Öpüyorum...

birsence dedi ki...

ahhh zuhalciğim çok çok geçmiş olsun...bene çocuklara hiç dayanamıyorum...hiç biri hasta olmasın...hasta olanlarada Allahım tez vakitte şifa versin...
resimlerinde inşallah gitmemiştir...aslında yedeklemek laızm resimleri...gisdince çok yazık oluyor çünkü...
öpüyorum canım...sağlıcakla kalın...

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Zuhalciğim içim yandı okurken. İnşallah çarçabuk iyileşir miniğin. En çok da damar yolu bulma kan alma durumları beni üzüyor. Çok korkuyorlar garipler. Tarfi ise mükemmel, tadı gerçekten kaymak gibi mi? Belki pasta arası için de kullanılabilir. Bilgisayarın için de korkma, bilgisayarcılara verin kurtarıyorlar içindekileri.

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

esra abla hoşgelldın, ziyaretın ve guzel yorumun benı cok mutlu ettı..
tadı tatlı kaymak gıbı evet, ben cok sevdım tavuk gogsu muhallebı benım ıcın cok agır bıraz tıksındıyor... ama tadı ona yakın sadece yag oranı az ona gore...
ben kakao soslusunuda denedım o daha da guzeldı :)) pastacı kreması gıbı ıste ona yakın yarım oldu ıle uygulanabılır...

birsence dedi ki...

zuhalciğim canım ellerine sağlık...minik baranın iyileşmesine çok sevindim..inşallah bu geçirdiği son hastalık olur...bir daha ömrü boyunca hastane yüzü görmez...eşinin doğumu hariç:)))
öpüyorum mzuhalciğim seni...görüşmek üzere...

sevil dedi ki...

zuhalcim nasılsın nerelerdesin...
sevgiler

sevil dedi ki...

zuhalcım öncelikle bu kadar işinin arasında banada yorum yazma nezaketinde bulundugun için tşk ederim
ogluşunun iyi olmaya başlamasına çok sevindim
bende şükür iyiyim bahar yorgunlugu dışında pek bir sey yok tatlım
kendine iyi bak temizliğini bitirince buralarda ol özletme kendini canım
sevgiler
sevil

sevil dedi ki...

zuhalcım mrb tatlım nasılsın sorunlar düzeldimi ..
sevgiler
sevil

Unknown dedi ki...

Canım benim, güzel mesajın için çok teşekkür ederim.
Mahkemenin Bakırköy'de açılmış olmasına itiraz etmiştik, o kabul edildi.
Eşim Şişli'de tekrar dava açmak zorunda kalacak. Bakalım neler olacak. :)
Desteğin için çok çok çok teşekkürler.
Öptüm seni de oğluşu da. :)

İLKAY dedi ki...

Canım benim fotoğrafımı beğenmene çok sevindim bende beğendim::))
facebooka giremiyorum canım yasaklı burada...o sebele buraya yazayım dedim...

bu arada minik şekerin için çok üzüldüm...Allah iyilik versin canım benim..
çok öpüyorum
sevgiler,