2 Mayıs 2009 Cumartesi

MARMARA EREĞLİSİ GEZİMİZ

fasulye piyazı tarif yakında..
bu fotografa bayıldım...
oğlumm geziniyo :))
bu da kaldığımız evdi, çok guzeldı :)))
bisküvi pastası



Geçen hafta sonu eşimin iş arkadaşlarıyal toplanıp 2 günlüğüne Marmara Ereğlisi'ne onların yazlıgına gittik. sagolsunlar çok güzel vakıt gecirdik hep beraber. hava biraz serindi gerci ama degdi . yemek olarak ben sabahtan bisküvi pastası, fasulye pilakisi, ve mayalı poğaça hazırladım. menumuzde olmazsa olmaz mangal da vardı ama fotografını cekmemışım ne yazık ki..



bu arada aksi bi olayımız oldu persembe günü. oğlum yandı .:((( evet yaktım.. benım ıhmalım yuzunden.. masada kucagımda onu doyururken ilerdeki kaynar bır bardak caya uzandı ve masadan suzlen cay oğlumu feci derecede yaktı ne yazık ki ... göğsüne ve koluna gelmış yanık hemen suya tuttuk ama yok cocuk cırpınıyo . hemen babamı cagırdım koştuk hastaneye cıglık cığlıga... ılk mudahale hemen yapıldı su an gögsu sargılı... pazartesı gunu hastaneye gıtcez sargısı acılcak ve pansuman yapılcak off :((

Allah'ım yaa enn korktugum seydı yanık! ve benım yuzumden oldu bu.. ınanamıyorum haala of çok üzügünüm daha çok kucuk ve benım yuzumden acı cekıyor oglum...
inşallah tez zamanda gecer tek dileğim bu.. hastaneden geldıkten 2,3 saat sonra cocuk kendıne geldi.. koşup oynuyo şımdı ama uzerını degıştırırken çok aglıyo.. ve kaşınıyoda yarası sanırım, cunku sargı yerını cıkarmaya çalışıyo.. annemler gecıyordur yarası o yuzden oyle yapıyor dedı.. bakalım.. ınş, gecmıştır..



neysee sıktım canınızı,, fotograflarla yetinin ;))

3 YORUM:

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

hayatım çok teşekkür ederim bekliyorum sms lerinizi:))))ellerine sağlık birbirinden güzel şeyler yapmışsın ve bu arada çocuk yetiştirip gezebiliyorsun bi gezenti ben edğilim demekki:))) sevgilerimle öpüyorum tontişim

rumma dedi ki...

Merhaba tarifler çok haş gezi ve fotoğraflarda öyle sevgilerle..

zuhal dedi ki...

rumma :) güzel sözleriniz ve ziyaretınız ıcın cok tesekkurler.. sevgiler..